Khamis, September 04, 2008

Kepada YB YB yang paling aku sayang lagi di cintaik

Nama aku Dolah ... pengundi berdaftar DUN TRONG, PARLIMEN BUKIT GANTANG. Aku tulih dalam blog ni bukan apa .... saja nak perabih masa nak tunggu bukak posa dan saja ya nak ucapkan tima kasih kat YB-YB sebab turunkan harga minyak 15 duit baru-baru nih. Lepaih nih kalau minyak dunia turun lagi, mintak-mintak YB-YB turunkan lagi minyak kat Malaysia ni. Bukannya apa, masa YB-YB naikkan harga minyak hari tu, aku rasa betui-betui la bangga rasa macam dok kat LAS VEGAS la pulak.
Aku janji dengan YB-YB semua, yang aku akan ubah tabiat aku dari makan ikan temenung yang dah merah menyala mata dia dan dah nak bekecai perut ikan tu kepada ikan masin saja. aku sanggup bekorban demi negara dan YB-YB yang aku sokong.
Anak aku yang setengah dozen tu yang dah buleh buat team futsal tu buleh la bekegheja lepaih habih sekolah untuk bantu mak bapak depa ni haaa .... kalau tak kegheja pun buleh la jadi mat-mat rempit kat tepen tu ... dapat la jugak duit sikit kalau menang tu... buleh la jugak meneghuskan tredisi keluarga aku yang tak perghnah derghaka kat negara malaysia yang tercinta nih.
Ghasa-ghasanya la, aku nak ubah suai bilik-bilik yang ada kat rumah aku yang macam kandang kambin tu .... nak buat tempat bela lintah dengan ikan-ikan talapia masuk skali tanam kulat ... aku terpaksa buat pecahkan bilik tu sebab aku ni dok kat ghumah flat.

tunggu sambungannya esok insyaallah.

Tiada ulasan: